29 Mayıs 2015 Cuma

Aman dikkat bu 'uyanıklar şebek-şebekesi' sizi de arayabilir!

Bu günlerde sizi "klima servisinden arıyorum" diye bazı uyanık satışçılar arayabilir. Başımdan geçen ve satışta uyanıklığı geçmiş servisçinin 'şaşkınlığımı-şaşırttığı' bir olay...

Geçen gün sabah kahvemi yudumlayarak işime-gücüme bakarken bir telefon geldi. Karşıda bir bayan gayet güzel diksiyonuyla "klima servisinden arıyorum" diye girdi mevzuya... Evet buyurun demeye kalmadan devam etti. "Klimanızın yıllık bakımı gelmiş. Arkadaşlar Salı günü gelecekler müsait misiniz?" 2 saniye düşündüm. 'Benim niye bundan haberim yoktu!' Döndüm arkadaşlara sordum. Bizden böyle bir talep yok. Tekrar telefona döndüm. 'Bizim sizden böyle bir talebimiz yok' dedim. Ve bir anda karşımdaki o >hanım-efendi< başladı ve dakikalarca susmadı. Ben talebimiz yok dedikçe 'Ama şöyle ama böyle' bir sürü şey sıraladı. Bu arada "Kaç tane klimanız var?" diye sorup fiyat teklifi dahi vermeye kalktı. 

Kısacası tutturabildiğine sanki yıllardır klima servisçisiymiş gibi bakımları kapmaya çalışan bu şark kurnazı şebek-şebekelere dikkat edin!

Konuşma boyunca girdiği konuların özeti:
Klimalarınızın bakım zamanı geldi vs vs
Tüm klima markaları birleşti, toplandı karar aldı vs vs
Kaç klimanız var vs vs
Bakanlıklar vs vs
Cezalar vs vs
Mecbursunuz vs vs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder