27 Mart 2015 Cuma

Özgecan'ı ölüme götüren minibüs artık bilgi taşıyacak!

Özgecan'ı katline götüren minibüs kütüphane olacak!
O Minibüs: Özgecan'ın Anısına Gezici Kütüphane Olacak
Hatay'da bir iş adamı olan Ayhan Kara, Özgecan'ın yaşamını karanlığa götüren minibüsü, önce toplumun da katılımıyla yakmak için satın almış. Fakat konu ile ilgili olarak Özgecan'ın ailesiyle irtibata geçince, Özgecan'ın babası: "Kötülüğe kötülükle, karanlığa karanlıkla cevap vermeyelim. Bu aracı güzel bir amaç doğrultusunda kullanalım" şeklinde görüş bildirmiş. İş adamı Ayhan Kara: "Özgecan, cehalete kurban gitti. Ben öyle düşünüyorum. Türkiye'de ciddi eğitim problemi var. Bunun tek çözümü var, o da eğitim. O anlamda bana göre eğitsel bir amaçla kullanılmalıydı. Cahil insan, başkalarının gözüyle görür, kulağıyla dinler, ağzıyla konuşur. Biz insanlarımızı, çocuklarımızı eğitelim, özgür irade sahibi olsunlar istiyoruz. Eminim ki kalem, fırça, müzik aleti tutan eller silaha sarılmaz. Bu bağlamda minibüsü eğitsel amaç için kullanma fikri ön plana çıktı. Çocuklar okusun, Özgecanlar ölmesin. Minibüsümüzü gezici kütüphane olarak dizayn edeceğiz.”
Bu yönde ne yapabileceğini çevresiyle görüşen iş adamı, aracı gezici kütüphane yaparak karanlığa ışık tutma vurgusuyla, Özgecan'ın anısını yaşatacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder